Thursday, April 3, 2014

האם אתה צריך ייעוץ שיווקי?

סיכוי גדול שכן, אבל מה זה בכלל ייעוץ שיווקי?

אז ככה ייעוץ שיווקי נעשה על ידי מומחה (או מומחה) בתחום מסויים, נגיד ואותו מומחה רואה את העסק שלך, מביט בו מכל כיוון אפשרי, מסתכל עליו מהצד ומבין נקודות שאתה, בעל העסק לך רואה. קוראים לזה קאיזן, שיפור מתמיד, צירפתי לינק לויקפדיה מוזמנים לקרוא. אז למה בכלל להזמין ייעוץ שיווקי אם אני יכול לעשות זאת לבד? שוב כמו שאמרתי, בעל העסק לא רואה את העסק שלו כמו שאחרים רואים אותו, מומחים יכולים לראות ולדעת מה יש לשפר, מה יש לייעל בשפה המקצועית, ובגלל זה אנו קוראים לאני המקצוע האלה מומחים.

איך אני עושה זאת?


זה מאוד פשוט, ייעוץ שיווקי זהו תהליך מאוד קצר יחסית, אך גם צריך להפנות עבורו מעט שטרות. לא שטרות ירוקים אבל אם אתם חברה מעט גדולה אז כניראה שכן. אבל בכל זאת זה משתלם לטווח הרחב. מה שייעוץ שיווקי גורם לעסק שלך הוא בעצם כמו מיתוג עסקי, כמו החברות הגדולות - נייק, אדידס וכו'. 

למי אני פונה?

עם התפתחות הטכנולוגיה שהולכת וגוברת מידי יום, מידי שניה ושניה, צצות להן בכל פינה מגוון רחב של חברות רבות, יש לשים לב בפניה להם. היינו מציעים לבדוק היטב את תיק העבודות של החברה שאתם הולכים לעבוד איתה כי זהו שלב חשוב, חברה קטנה ולא איכותית בדר"כ תהיה חברה עם תיק עבודות קטן ולא איכותי, לכן יש לבדוק זאת ובנוסף לכך לבדוק את חוות דעת הלקוחות, למרות שגם את זה אפשר לזייף בקלות.

אתה בטוח שזה יקדם לנו את העסק?

אני בטוח שבמידה ותפנו לחברה מקצועית ואחראית, אתם תראו שינויים מיידים, חברה אמינה, מקצועית ויעילה תהיה בדרך כלל עם כלים וטכניקות מקצועיים.

אז מה אתה חושב בעל עסק יקר, האם העסק שלך באמת חשוב לך? אז כדאי שתפנה לחברה מקצועית ותקבל מיתוג עסקי.

No comments:

Post a Comment